Like a Fairytale

Höstens färger är slut. Har bleknat. Sorgligt. Höstens värme och färger är borta ur mitt bröst. Mitt hjärta värker från kölden som kommer blåsande, blåsandes iväg med värmen i min kropp. Tänk ändå att vara ett löv. Lövet som lyfter från trädkronan och flyger iväg, högt, högt upp. Med en utsikt så fin. Som jag bara skulle få drömma om, i drömmarnas värld. En värld jag är så långt ifrån. Men som jag närmar mig lite närmre varje dag. En dag finns jag där, i drömmarnas land, fast inte längre kvar på jorden. Jag svävar fritt bland molnen där alla drömmar slår in, likt en saga. Like a Fairytale. För varje dröm som slår in här, så öppnas porten in lite mer. För att släppa ut sin magi, sprida hopp och tro. Att glädjas av det fina. Att få skapa drömmar är det finaste som finns.  

ph : weheartit


Postat av: Anna

Hej! Jag såg att du letade efter ett sådant bokskal till en iphone på nevnariens blogg, jag köpte ett på tradera och tänkte jag skulle tipsa dig då jag såg att en den säljaren jag köpt mitt av hade lagt upp ett till :) http://www.tradera.com/nytt-fodral-planbok-liknar-en-bok-till-iphone-4s-auktion_342275_169339993

De är så jäkla snygga och man kommer ju ganska billigt undan här jämfört med de 600 spänn som det kostar i vanliga fall. Tänkte vara schysst och tipsa i alla fall :)

Svar: åh, ja de är så sjukt snygga. Tack så hemskt mycket att du ville slänga in en liten kommentar om det. Uppskattas starkt! kram
cupcakesforbreakfast.blo.gg

2012-11-27 @ 15:18:49
Postat av: Elin

Åh, älskar din header!

Svar: åh, tack!
cupcakesforbreakfast.blo.gg

2012-12-11 @ 21:44:48
URL: http://eliinvictoria.blogg.se/
Postat av: beata

vad fint du skriver!

Svar: åh, vad glad jag blir :)
cupcakesforbreakfast.blo.gg

2012-12-14 @ 07:32:11
URL: http://ringbeata.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0