Let the music speak.

Just nu blir det lite tid på min blogg, och mycke tid på andras bloggar. Min inspiration ligger i botten och jag skulle behöva få en liten glöd. Jag ska försöka skriva så mycket jag kan. Inte tänka, bara skriva. Kanske kan det hjälpa mig ? hmm.. hoppas. Just nu spelas musiken högt i mina hörlurar och försöker få mig att skriva. Att få inspiration från låtarna, att känna musikens rytm, att få sångens känslor till mig och sedan ner på mitt papper. Att se bokstav för bokstav bildar ord, att ord för ord bildar meningar. Meningar som bildar texter, helst långa. Långa, fina, inspirerade texter som kommer från mitt hjärta, inte något snabbt skrivit om någon dålig smörja. Sånt vill vi inte ha här, vi vill ha fina texter. Såna som betyder något. De som gör att du vill fortsätta läsa och vill ha mer. Något som gör mig skriv galen och när jag får ut mina känslor på ett papper, det är såna vi vill ha. Men det funkar inte utan inspiration, jag funkar inte utan inspiration. 
Under de kommande dagarna, veckorna ska jag skriva, skriva och åter skriva. Om inget speciellt egentligen, utan bara för att skriva. Att få tillbaka min inspiration. Hoppas det kan hjälpa. 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0